2011. április 30., szombat

Az Első

Rég foglalkoztatott, hogy milyen lehet fémre gravírozni. Az itthoni dolgokat nem akartam kísérleti darabnak titulálni, venni meg csupán ehhez nem akartam alapanyagot.
A napokban viszont kellett egy dobozkát csinálnom szülinapra.
Nehéz a fémmel dolgozni. Már a minta kopírozása a felületre sem egyszerű, hát még maga a gravírozó szár egyenletes vezetése az anyagban. Azonban kijelenthetem, hogy megbirkóztam a feladattal.
Lehet, hogy aki régebb óta foglalkozik a gravírozással és már túl van több tucat fém tárgy gravírozásán, az lát benne sok hibát - de az én szememben szép lett. ^^

Íme Ő, az Első :)


Tudom-tudom. Alig látszik valami főleg a feliratos részből.
Sajnos a fényképezése okozott némi fejtörést - és hát láthatólag nem is bírtam megoldani a tükröződési problémát. Idővel, a sokadik darabra már biztos, hogy ezt is megfogom tanulni. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése