2010. július 20., kedd

Design váltás

Egy kicsit frissíteni szeretném a ruhatáramat itt a weben. Ez vonatkozik erre a blogra is - no meg majd a honlapomra is.
A blogot átszabni nem nagy kunszt, hála a sablontervezőnek. :) Ez még nem a végleges változat, ami most van, mert valahogy nem az igazi.
Egy képernyőmentést csináltam, hogy megmaradjon ez is :) :


A honlap átszabása viszont nagy munka lesz. Teljes váltást szeretnék eszközölni, ez vonatkozik az elrendezésre, a designre, egy új képgalériára, mindenre :D

A hobbimnak is élek azért még mindemellett. :)

A vitrinüveg még gravírozás alatt áll, de már nincs sok hátra, hogy kész legyen.

Ma pedig újrahasznosítottam egy sörösüveget. :D
Hogy ez mit jelent?
Csupán annyit, hogy kicsiny szerszámokkal, a saját kis kezemmel levágtam az üveg nyakrészét. Alaposan és óvatosan megcsiszoltam a vágott részt - s voááááláááá kész lett egy váza...
Bevallom, színes üvegalapot venni állandóan, amin jól mutat a gravírozás kicsit megterhelő, viszont, ez így jól mutat: egyszerű kerek váza, bármilyen mintával gravírozva.

Festek is - a Networkön "játszunk" a lányokkal: kiválasztottunk két képet és amelyiket szeretnénk azt megfestjük időre. Az időpont viszont közeleg, mert az augusztus 1-je. Igaz én már az egyikkel elkészültem (nem, nem mutatom meg, előbb nem szabad ;)), de ha már hozzáfogtam a másikhoz is, hát befejezem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése