2010. július 3., szombat

Élek még

Mert hát igen régen adtam jelt arról, hogy alkotnék valamit is, hogy egyáltalán létezem. Ebben nagymértékben benne van, hogy kislányomon még mindig csizmácska virít. Aztán ott van még a szerepjáték, amire újra kedvem van, és bizony ez nálam már csak online lehet megoldani, s egy-egy válaszírás akár a játékosaimnak, akár a mesélőimnek időigényes.
Ettől függetlenül alkottam eddig is, hódoltam hobbijaimnak. Igaz mértékkel. Festeni csupán három képecskét csinálok (23x11 cm-esek), mediterrán tájat ábrázol mindhárom. Gravírozni pedig egy vitrines szekrény üvegét kezdtem el, de sajnos a gravírozóhoz kapott fejek hamar elkoptak. Persze lehet a technikám sem jó még, ez is közrejátszhatott a fejek gyors kopásához. Most szaladgálnom kell gravírozó fejekért - eddig két boltban kérdeztem meg, de nem is láttak még ilyesmit... 8-) :O Addig viszont míg nem kapok áll a munkám - még jó, hogy saját részre csinálom és nem rendelésre ^^
Az üveggel mostanában egyébként nincs szerencsém. A gravírozott medálok elkészültek, de egynek szomorú és több darabos vége lett... 8-) Hiába, az üveg törékeny :P
Viszont ami megmaradt, azt megmutatom - bár ez csak a medál. Ezen még medáltartó lapka nincs, s így szalagra sincs felfűzve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése