2010. szeptember 22., szerda

Kis pletyka

A holnapi nap érdekes és nagyszerű hírt fogok közölni. :)
Nem szeretnék többet elárulni a dologból azon kívül, hogy játékra lesz lehetőség velem. :D
Csigázódjon mindenki, ne csak én üljek tűkön.

Alkotás terén most leadtam a lantot - persze ebben benne van az, hogy a férjemet jövőhéten fogják műteni. Így egy kicsit több dolog szakadt rám. Nem bánom viszont, mert érzem, hogy újra fel kell töltődnöm, de amíg a nagy viharfelhők itt lebegnek a fejem felett nem megy. Így mondhatom válság van nálam is. ^^

Azért néha karistolok - fényképet gravírozok épp szép lassan. Nehéz és mivel először csinálom félek is tőle egy picit. Viszont, ha nem próbálom meg, nem gyakorlom nem is fog menni. :D Ha elsőre nem lesz szép, felismerhető, akkor majd másodjára, harmadjára!

Addig is játszunk... Részletek holnap, várhatóan estefelé. :) :K

2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy rátaláltam a blogodra! Nagyon szépek az üvegfestményeid. Ezzel én is próbálkozom, a gravirozás az már profi munka, amiben te nagyon ügyes vagy.
    A másik blogon játszom én is veled, ezt a lehetőséget nem lehet kihagyni! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Erika!
    Örülök, hogy tetszenek a képeim. ^^
    A festés egy nagyon nyugis "munka", s ha gyakorlod szüntelenül egyre jobban fog menni. Ez volt az első tanács amit én is kaptam az "öreg rókáktól". Igazuk volt/van. ;)
    Tapasztalatom szerint ez a gravírozásra is vonatkozik :D
    A játékhoz sok szerencsét, az esély megvan, hogy tied legyen a két pohár saját mintával. :)

    VálaszTörlés