2010. szeptember 30., csütörtök

Véget ért a játék!

Ez a nap is eljött hamar - véget ért az Ajándékblogon tartó egy hetes játék, mellyel két pezsgőspoharat lehetett nyerni választott mintával általam kivitelezve.

A nyertes kisorsolásra került, megtekinthető ITT.
Egyenlőre még én is csak a nevét ismerem a titokzatos játékosnak, de remélem, hogy hamar jelentkezik a nyereményéért és valami igazán egyedi, személyre szabott mintát választ a poharakra. :)

Megköszönném Momóéknak, hogy játszhattam náluk, velük együtt - nélkülük ez a kis örömöm nem dobta volna fel ezt az esős napot!

Bevallom néha napjában többször is felnéztem, hogy van-e érdeklődés az általam felajánlott ajándékokra és bizony kellemesen csalódtam! Nem gondoltam volna, hogy így ismeretlenül ennyi ember fog áhítozni ezekre a tényleg egyedi, az ünnepe(ke)t is meghittebbé tevő poharakra.

Köszönöm Mindenkinek az érdeklődést és további jó játékot az Ajándékblogon!

Hátha még találkozunk még egyszer... ;)

Ui.: Persze ha Móni beleegyezik, akkor itt megmutatom a végeredményt, hogy mit is kap valójában a szerencsés és remélhetőleg boldog nyertes! :)

2 megjegyzés:

  1. Kedves Szilvi! Kérlek fogadj el tőlem egy kreativ blogger dijat, a blogomon olvashatsz az átvétellel kapcsolatos teendőkről. Azért szeretném Neked küldeni, mert engem nagyon megérintett a személyes történeted, melyben mesélted hogy nőtte ki magát egy egyszerű hobbi.
    Ez számomra hitet és reményt ad, másokban, magamban, tervekben, álmokban. Minden esetre, egy biztos, kreativ! :) Puszi! Linda

    VálaszTörlés
  2. Húúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú

    Drága Linda!!!

    Nagyon-nagyon kedves vagy és én nagyon-nagyon meghatódtam ezen a gesztuson!
    Mint egy gyerek egy dicséretnek úgy örülök!
    Nem is a díj maga, hanem az a gondolat, gesztus és egyben elismerés, amit ez jelent Tőled!

    Nagyon-nagyon szépen köszönöm mindezt Neked!

    Szilvi

    VálaszTörlés