2010. november 12., péntek

Pótlás

Az élet apró malőrjei miatt most bemutatom a jó pár napos kimaradás alatt készített alkotásaimat. Jobb későn mint sosem. :)

Elsőnek egy ékszertartós dobozka látható. Kérték tőlem ebben a színben. Visszajelzésként csak egy kurta "Tetszik"-et kaptam. Mindenesetre nem gondolom, hogy nem így van, hisz akkor nem kérték volna így. :)


A második alkotás egy újabb pohárszett - melyből még egy készült, de mivel a pohár formája, mérete ugyan ez volt nem készítettem róla képet. :K


A harmadik egy ajándék, melyet fogadott bátyuskám (család barát :D ) kért 50-dik házassági évfordulóra a szüleinek. Nézzétek el nekem azt, hogy csak ez az egy kép van róla és ilyen csálén áll a váza rajta - de sikeresen letöröltem a kártyáról a többi képet.


A sort zárja egy üvegfestmény. Egyszerű, de már hónapok óta szemeztem ezzel a mintával. Elkészült, bár lehetne szebb is az én szememben, de nem mosom le. Nincs nagy baja különösen, csak nem olyanra sikerült, mint amilyenre elgondoltam. :)


Láthatjátok hát, hogy alkotni alkottam - néha. ^^

A következő egy portréfestés lesz - amit megmutatok, ha engedélyt kapok rá, hisz illik, vagyis kötelező kérni engedélyt a személyektől a közzétételhez.

1 megjegyzés:

  1. Mind mind nagyon szép amiket alkottál! A kis dobozka és az üvegfestmény is nagyon szépek. A gravírozások pedig tökéletesek!

    VálaszTörlés