2012. január 27., péntek

A címer

Elkészült hát a "nagy mű".


Nem volt könnyű, de túlságosan nehéz sem.
Megszenvedtem azzal, hogy az átlátszó üvegen az indigóm nem nagyon akart látszani, így néhol szabad kézzel egészítettem ki a mintát. Ehhez képest egész tűrhető lett a végeredmény. Szerintem.
A régi - kék - indigók sokkal jobbak voltak, mint a mostani fekete indigók. Az legalább megtapadt minden felületen úgy ahogy kellett. A mostaniak viszont jóformán tényleg csak papírra "fognak".
A mintát ki akartam festeni ahogy a nagykönyvben meg van írva, de csalódottság ért - egyrészt a gravírozott felületbe nem tapadt bele rendesen a festékem, másrészt már nagyon sok színem beszáradt. Azt hiszem a festésről le kell mondanom egy darabig - egyszerűen nem tudom pótolni a hiányzó színeimet, mert egy jó kis vagyont tenne ki, ami pedig nem hiányozhat a kasszából.

Most egy kicsi tétlenség fog következni. Nem tudok koncentrálni - a gondok, bajok erősödnek a fejünk felett, s ráadásul elkaptam valami bacit is. Torokfájás, láz, izomgyengeség, szédülés, hányinger - jönnek szépen sorba a tünetek. Na, de azért nem adom magam olyan könnyen! :)

1 megjegyzés:

  1. A gravírozás nagyon jól sikerült kedves Szilvi! Ami a többit illeti, mintha magamat hallottam volna :)... kezdve a beszáradt szinte vagyont érő festékekkel, a fáradságon és az időhiányon át, a tehetetlenségig, hogy szinte semmire sem jut időm... amit egy-két óra alatt nyugodt körülmények között meg tudnék csinálni, nekem elvesz egy hetet is akár, merthogy csak akkor jut időm dolgozgatni valamit miután a család, a gyerekek, lefeküdtek és a ház is rendben van, szóval a napi robot után talán max egy fél órát meg bírom, azt is sokszor már nagyon fáradtan... pedig szeretné ha másképp lenne...
    Ne add fel, a munkáid szépek, vannak és még lesznek mások is akiknek tetszeni fog az amit csinálsz! Én csak szurkolni tudok Neked, hogy gondok bajok, elcsendesedjenek és te azt csinálhasd amit szeretsz!
    Szeretettel üdvözöl Gabi! :)

    VálaszTörlés