2010. május 15., szombat

Régi, de mégis új honlap

Időhiányban küszködtem eddig, ezért már két hónapja, hogy nem tudtam frissíteni a honlapomat. Tegnap éjszaka viszont neki gyürkőztem magam és végre kész lettem. Csodálkozó szemeket ne tessék mereszteni :) Saját kezűleg szerkesztgetem a saját kódolású honlapomat - nem sablon, nem tucatáru, nem kopírozás. Rég volt már, hogy érdekelt a HTML programozás és kicsit ráfeküdtem a témára, hát ez lett az eredménye. Persze tudom, hogy egy profi programozó lehet kiröhögne (vagy szánna 8-)), hogy mennyi hiba van benne - de saját, működik, használható. :)
Átvariáltam a Menüt, felkerült egy új menüpont vásárlási tájékoztatóval, valamint végre megvariáltam a Megvásárolható alkotásaim oldalt és fel is töltöttem az idei összes munkámmal.
Persze ezen kívül gazdagodott a társoldalam még egy linkkel, mégpedig a Csinálj Ékszert! webáruház linkjével! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése