2010. június 1., kedd

Hirtelen ötlet

Ma alkottam barátnőmnél csokrokat - nosztalgiáztam, hisz dolgoztam már virágkötőként is (kertész a szakmám :D) Alkotó kedvemben voltam és még a nagyközönségnek is tetszettek a művek, meg akarták venni őket. Erre viszont ráfaragtak, mert azok nem voltak eladók, hisz hétvégén nekünk is ovis ballagás lesz, valamint jövőhéten általános iskolai ballagásra hivatalosak vagyunk; csak megkértem a barátnőmet, hogy ha lehet, akkor én csinálhassam meg :D Azért jó volt az az érzés, hogy tetszettek a "műveim". Persze egy-egy dicséret kinek ne tetszene. ^^

Hazajöttem tevékenykedni - előszedtem az fogpiszkámat és alkottam üvegre is sebtében egy keveset.
Egy tündéres képhez fogtam hozzá a napokban, de elrontottam az orrát, így most az pihen. Viszont, hogy ne hiányoljam a terpentin napi adagomat egy családi fotót dolgoztam át a Gimppel és festettem meg sebtiben.
Ilyen lett:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése