2010. június 10., csütörtök

Új mánia

A cím a gravírozásra vonatkozik.
Nem mondom, hogy könnyű, de azt sem hogy nehéz dolog - viszont számomra egyértelműen könnyebb mint az üvegfestés, amit most egy picit abbahagytam. A megkezdett vizitündéres képem áll, mert a vásárolt fehér és fekete festék (márkákat hagy ne írjak) nem kompatibilis azzal amit én használok. :S Hogy akkor miért vettem meg? Mert az üzletben az eladó váltig állította, hogy mindkettő gyanta alapú oldószeres üvegfesték, így gond nem lehet. Megvettem őket, de azért itthon lefordítottam a festék leírását, mert azon nincs egy magyar szó sem... Igaza volt az eladónak - a használt festékem és amit vettem mindkettő tényleg gyanta alapú oldószeres festék, a terpentin az oldószerük, de mégis a fehér és fekete festék összetrutymósodik a régi festékemben (vagy ha a fehérbe keverek kevés régebbi festéket, akkor az kiül a tetejére). Ez van no :) :P
A gravírozás viszont tényleg élvezetes munka. Oda kell rá nagyon figyelni, mert ezt javítani nem lehet, hacsak a minta nem enged egy kis kreatív megoldást.
Két nap és két vázám készen van. Kicsi vázák, 15 cm magasak, de aprólékos mintát gravíroztam rájuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése