2010. június 7., hétfő

Mozgalmas hétvége

Pénteken kezdődött a kisfiam ovis ballagásával. Én értelmetlen felfújásnak tartom, de hát kellett tarisznya is, bankett is nekik és bizony, hogy ne érezze magát kevesebbnek itthon is kellett szűk családi körben ünnepelni. Ez kimerítette a nagyszülők és keresztszülők vonalát, mert mást nem voltam hajlandó hívni, hisz ez a természet rendje, hogy az oviból iskolába megy. Sajnos láttunk elég nagy flancolásokat is, melytől kirázott a hideg, de hát nem vagyunk egyformák - az illetőt biztos az én "póriasságom" rázta meg... 8-)
Sajnos már itt (ovis korban) túlzásba megy a divat majmolása. Egy szegény kislányt (mert csak sajnálni tudom) az anyukája úgy öltöztette fel, és úgy festette ki (!), mintha egy út szélén álló éjszakai nőnemű pillangó lett volna... :S Szörnyű, hogy egyesek mit tesznek meg a saját gyermekükkel :(
Nem megyek bele részletesebben, de az ilyet sosem fogom megérteni - igen, talán nem is akarom. 8-) ...

A szombati napból kevésre emlékszem :P No nem azért, mert előtte való nap annyit ittam volna. Csupán kifeküdtem 39 fokos lázzal.

Vasárnap mint akit kettévágtak, jól voltam. Orrfolyás és tüsszögés volt, de más nem.
Kipróbáltam azt a gravírozó készletet amit kaptam férjecskémtől.
Ilyen az első próbálkozásom:


Aztán délutánra hála a jó időnek, napsütésnek családi kerékpározást terveztünk, ami meghiúsult. A gyerekek és apa heves játékának az lett az eredménye, hogy Eszti babánkat a balesetire kellett vinni, ahol kiderült elrepedt a sípcsontja. :S Hát mit mondjak... Egy örökmozgó kislány és most még csak fel sem kellhet semmiért sem :S
Viszont jól viseli. Most még... 8-)
Itt pl. Scoobyt néz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése