2010. augusztus 24., kedd

Döbbenet

Hát az -.-

A vasárnapi vásározásomról szerettem volna írni, de közben kaptam egy olyan információt, hogy sz@r az oldalam. Kis nyomozás, levélváltások után kiderült, hogy bizony így is van.
Nem vicc!
A jelenség Internet Explorer (IE 6) alatt észlelhető, ugyanis kiderült, hogy ez a böngésző nem támogatja a png kiterjesztésű képeket, amire én építettem a designomat. -.- :S
Most inkább nem írom ami eszembe jut elsőként.

Viszont minden így marad. Nem vagyok hajlandó átbuherálni mindent újra nulláról szinte, mert két hónapomba került mire eddig eljutottam. Inkább keresek megoldást erre a problémára. Remélem találok valami orvosságot az IE eme problémájára. 8-)
Persze, ha nem lesz más, akkor fog változni a designom (majd egyszer valamikor...)

A vásárról majd később... most nem menne az áradozás :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése