2010. augusztus 18., szerda

Megújúlva

Örömmel és büszkén jelentem be, hogy elkészültem az új weblapom szerkesztésével! :D :K

Szilvi üvegfestés

Ezt is mint, az előzőt a saját fejecskémből írtam, de most kivételesen törekedtem arra, hogy "valid" legyen. Nem baj, ha valaki nem érti, de azért elmondom, hogy annyit jelent, hogy a szabványoknak 100% mértékben helyes kódsort sikerült megírnom - meg is kaptam a W3C XHTML1.0-ra vonatkozó pipámat :K
A designt nem vittem túlzásba, de én annyira nem is vagyok híve a nagyon csicsás, össze-vissza mozgó, csillogó weblapokért, ahol a tartalom elveszik a sok látnivalóban, ami csak a szemet izgatja, de érdemi jelentősége nincs, plusz lassítja a sávszélességet.
Szóval tetszetős lett, de e mellett egyszerű. :)
Kritikával lehet illetni - akár negatívval is, hisz nem vagyunk egyformák és a rossz véleményt is meg lehet fogalmazni kulturáltan. ;)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, mutatós lett az új design! Gratulálok! Anita

    VálaszTörlés
  2. Szia-szia!
    Köszönöm és örülök, hogy tetszik!
    De annak jobban örülök, hogy látogattok, olvassátok páran ezeket az írásokat!
    Köszi Mindenkinek! :K

    Szilvi

    VálaszTörlés