2010. október 2., szombat

Kreatív Blogger Díj

Először megdöbbenve olvastam, majd még egyszer lassan (mint az elsős gyerekek :) ) átolvastam újra Linda előző bejegyzésemhez írt megjegyzését.
A megjegyzésében átnyújtott számomra egy Kreatív Blogger Díjat - melyet Ő szerinte megérdemlek odaadó, kitartó munkásságom miatt!
Ezt nagyon, de nagyon köszönöm Neki!

Az első döbbenet nem sokkal később átavanzsált mérhetetlen örömmé és mint egy frissen dicsért kisgyerek úgy vigyorogtam itt a monitor előtt! :)
Nézegettem a díjat, ami számomra kicsit modern kivitelezésű, de végeredményében igen csak tetszetős és alig akartam elhinni, hogy ezt én kaptam.
Nem is a díj maga. Hanem a gesztus, maga az elismerés, hogy én erre érdemes vagyok!!!

Csak megköszönni lehet még egyszer és még egyszer és még sokszor...!!!

Néha nem is sejtjük, hogy mennyire szükséges egy ilyen, vagy ehhez hasonló elismerés.
Mindegy az, hogy díjnak nevezzük, vagy csak egyszerű dicséretnek, a lényeg az, hogy valamilyen módon maradandót alkotunk ebben a világban, tetszik másoknak s el is ismerik munkánkat.
Ez felemelő érzés.
Egy plusz, hogy járjuk tovább azt az utat, amire ráléptünk.
Egy plusz, hogy tovább fejlődjünk munkásságunkban, mert érdemes.
Egy plusz, hogy a hitünk megmaradjon, sőt! mélyüljön Önmagunkban.
Egy plusz, hogy soha ne adjuk fel terveinket, álmainkat, még akkor sem, ha nehéz idők járnak el fejünk felett.
Egy plusz a boldogsághoz.

Köszönöm Linda!

1 megjegyzés:

  1. Jajj úgy örülök hogy igy örülsz neki, én is pont igy éreztem magam mikor Lilitől kaptam.Tényleg nagyon szivesen, komolyan, ha még kapok, küldök Neked még egyet! haha... Mert Te meg én most kaptunk először, a többiek már olyan tapasztalt nagykutyák itt, mi meg kis kezdő amatőrök, és erre felvesznek a kőrbe! Tök jó! :) Hajrá új kreativ blogolók! :)

    VálaszTörlés