2010. október 12., kedd

Divat - hogyan készült

Ma hazajött a kártyaolvasóm, így nekiálltam fényképezni a már teljesen elkészült új festményemet.
Divat. Ezt a címet adtam neki.
Úgy gondoltam, hogy írok pár sort róla és megmutatom a kész művet, de mivel kivételesen a festés alatt sok képet készítettem róla, így megmutatom hogyan is készült el a kiválasztott képektől egészen a végeredményig.

A három grácia, melyek a képen kellett, hogy szerepeljenek:

Ezeket pedig a következő csavarral "dolgoztam össze" - vagyis a "hogyan készült" munkafolyamat lépései képekben:



A kész mű:

4 megjegyzés:

  1. Igazán nagyon izléses és szép! Hova lesz kitéve? Nálatok, vagy eladó?

    VálaszTörlés
  2. Tényleg szép! Ez üvegfestmény ugye, azt a sárgás barnás alapot hogyan csináltad? Vagy titok? :)

    VálaszTörlés
  3. Linda!
    Nem saját, de nem eladásra szánt. Ajándék lesz egy nagyon ügyesen varrni tudó családtagnak.
    De nincs kizárva, hogy megfestem a sorozatot az összes hasonló hölggyel. :) Tetszenek - egyszerűek, de tetszenek. :)

    Erika!
    Igen, ez üvegfestmény.
    Titok nincs benne - én nem hinném, hogy itt, ebben a műfajban lehetne beszélni műhelytitokról - szerintem itt már nincs "spanyolviasz" - vagy csak én vagyok maradi és antikreatív :P :D
    A háttér egyszerű volt. Ugye a széleket leragasztottam festőszalaggal, hogy egyenletes keret legyen. Aztán öntöttem a festékeket sorba, de össze-vissza. :)
    Színtelen, sárga, piros, barna, meg volt még egy meghatározhatatlan keverékem :D
    Szépen elterítettem, majd jöhetett a szálkás nagy ecsetem és kutyulgattam ameddig jónak láttam. Vagyis ebben semmi művészi nincs - "esett ahogy puffant" :D ;)

    VálaszTörlés
  4. Egyszerű de hatásos és pont ezért annyira szép. :)

    VálaszTörlés