2010. október 3., vasárnap

Nem is olyan egyszerű...

Komolyan.
Nem is olyan egyszerű megfelelni ennek a vándor díjnak, mint ahogy első ránézésre, olvasásra tűnt, hogy mit is kell tennem.

Lássuk a szabályokat, majd utána írom, hogy mi a nehéz - számomra!


A Kreatív Blogger Díj szabálya:

1. A díjat meg kell köszönni
2. A logót ki kell tenni a blogomra
3. Be kell linkelnem akitől kaptam
4. Tovább kell adnom 7 embernek
5. Be kell linkelnem őket
6. Megjegyzést kell hagynom náluk
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.


Hát, akkor nézzük sorba:

1. A díjat meg kell köszönni.
Természetes, és ahol csak tudtam megköszöntem Lindának. :)

2. A logót ki kell tenni a blogomra.
A bal oldali navigációs sávban megtalálható.

3. Be kell linkelnem akitől kaptam.
Egyértelmű, és a logó alatt látható is. ;)

4. Tovább kell adnom 7 embernek.
Na ez itt a gáz nekem!
Ugyanis igen kevés blogot követek nyomon. Ez részint azért van, mert kevés időm van olvasni mások szösszeneteit; részint pedig azért, mert az ismeretségi köröm gyér blogolás téren. ^^
Nézzétek el nekem, hogy ennyire szegényes vagyok...
Nagy nehezen összehoztam hét blogot, embereket, akiknek a munkáját, életét valamilyen módon nagyra tartom, még akkor is, ha erről nem mindig adok hangot.
Hát akkor lássuk kik is ők:

I. Cicó gondozásában: Mozaik vagy amit akartok
Cicót még az Index Üvegfestős fórumáról ismertem meg. A kezdeti nehézségeimben sokat segített ő is, mint az ottani lányok nagy része. Mára az Indexes ismeretségem elapadt, megváltoztak a viszonyok - biztos én is hibáztam -, de amikor csak tehettem követtem csendesen meghúzódva Cicó blogját, hogy újra és újra megcsodálhassam munkásságát.


II. Anita gondozásában: Apám nem volt üveges!
Anitát még nem régóta ismerem egy nagyszerű klub háziasszonya itt a neten. Gyönyörű szép munkái vannak akár az üvegfestés terén, akár az új hobbiját tekintve, mely a süthető gyurmával kapcsolatos. Én csak ámulok azokon a dolgokon amiket készít.


III. Marcsi gondozásában: Üvegfestés
Marcsit is a klubból ismerem, ahol Anita a háziasszony. Őszintén nem is tudtam tegnapig, hogy blogot ír, vezet. Mi ugyanis amit meg kell, hogy beszéljünk, hogy megosszuk egymással gondolatainkat bármiről, azt a klubban megtesszük.
Marcsit azért jelölöm, mert nagy kedvvel és akarattal, kitartással vetette bele magát az üvegfestésbe, melyet láthatóan, észrevehetően egyre szebben és szebben művel - mondom ezt én, akinek van még mit tanulnia. ^^


IV. Momo gondozásában: Selyemfestés, textilfestés, egyéb iparművészeti technikák
V. Reyca gondozásában: Csecsebecséim
VI. Bodzsi gondozásában: RM Style
Remélem Momo, Reyca, Bodzsi nem fog megharagudni, hogy őket így egy kalap alá veszem, holott telejesen mással foglalatoskodnak.
Igazából a harmadinak ajánlott blognál megtorpantam, hogy kit is ajánljak e díjra még, s mivel az ő segítségükkel én egy igen nagy löketet kaptam a továbblépéshez, az önbizalmam erősítéséhez kreatív ötletük miatt úgy döntöttem, hogy ők hárman kapnak tőlem egy ajánlást.


Ezzel szeretnék MINDENT megköszönni nekik! ^^


VII. Momo, Reyca és Bodzsi gondozásában: Ajándékblog
Utoljára hagytam ezt a rendhagyó blogot.
Ez a hely ugyanis egy szentély. Egy önzetlen, csupaszív hely, ahol csak pozitív benyomások születnek, ahol nincs - vagy csak én nem tapasztaltam - irigység, önzőség.
Ugyanis itt ajándéknak lehet felajánlani bármilyen kézműves terméket, mely bárki által megnyerhető egy komment ellenében.
Még nem találkoztam hasonlóval, s meglepett az első szembesülés. Viszont jó, hogy van ilyen hely is ezen a naaaagy virtuális térben, ahol közel vagyunk egymáshoz, de mégis oly távol. Ez a hely még közelebb hoz, még személyesebbé tehet kapcsolatokat, s olyan pluszt adhat bárkinek (akár felajánlónak, akár egy szerencsés nyertesnek), mely egész életére kihathat.
Én úgy vélem ez az egész Ajándékblog úgy kratív ahogy van: a háziasszonyokkal, a felajánlókkal és a játszókkal egyaránt!
(Azért megjegyzem, hogyha ez a link sértené a vándor díja szabályzatát, akkor szóljatok kérlek és módosítok - bár ezt nagyon sajnálnám!)


5. Be kell linkelnem őket.
Ezt megtörtént az előbbi pont teljesítésekor, de helyet kerítek az oldalsávban is számukra. ;)
Mondjuk ezt már lehet nem ma fogom megejteni. ^^

6. Megjegyzést kell hagynom náluk.
Menni fog, bár lehet ez sem ma fog megtörténni, mert már későre jár és bizony holnap munkanap.

7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.
Húúúú - pedig nem nehéz, mert lenne miről mesélnem - kérdés, hogy mi is legyen az a 7 dolog. ^^
Magammal szemben nagyon kritikus vagyok. Mondják, hogy magasra tettem a lécet. Lehet, de ha egyszer nem tetszik az amit csinálok, akkor nem tudom szépnek látni. Sem akkor nap, se másnap, s utána se, hiába alszom rá párat.
Toleráns vagyok másokkal szemben. Amíg normális emberi módon közelít valaki, addig legyen bármilyen személyiségű el tudom fogadni. Ha szándékosan átvág, hazudik, keresztbe tesz, akkor viszont legyen bárki maga leszek az ördög számára. Ez nem gyerekes visszavágásra vonatkozik, hogy "majd akkor jól megkapod te is" - hanem őszinte, de könyörtelen szavakra, lélekkorbácsra.
Imádom a gyerekeimet - ki ne imádná :) - de bevallom, hogy néha a lányomat jobban. Vagy hogy is fogalmazzam meg. :$ Néha kevesebb büntit kap, ha rossz fát tesz a tűzre, vagy több minden van ráhagyva, megengedve neki. Igen. Így van. Talán összefügg a rendellenességgel, amivel született. Igaz mostanában (remélem még nem későn!) igyekszek tudatosan nem különbséget tenni.
Önbizalomhiányos vagyok. Komoly! Van sokszor, hogy napok kellenek míg valamibe bele merek fogni, mert ennyire meg kell rágnom, meg kell magam győznöm, hogy igen is: tedd meg, mert megbírod tenni!!!
Két születésnapom van! :) Ugyanis nem nagyon tudok úszni, s még fiatal koromban a Tisza-tóban fürcsizve megpróbáltam utolérni a fiúkat. Eredmény az lett, hogy egy mélyebb helyen álltam meg, ahol, mint egy nyeletlen balta: blugy. 8-) Szerencsémre időben odaértek és megmentettek - de nem a hős lovag lett a férjem :)
Azt hiszem túlteljesítettem a 7-et ^^ :)


Ez a bejegyzés felpezsdített :) öröm volt megírni - remélem a hosszúsága ellenére olvasni is. ^^

6 megjegyzés:

  1. Van aki csak egyszerüen szárazon, gépiesen , leirja, átadja, belinkeli, elárúlja és kész. ( mint ahogy én is tettem ) De te, életett és értelmet adtál ennek a dijjnak, nagyon teteszik a bejegyzésed és nem olyan hosszú, hogy akit esetleg érdekel el ne olvassa. :) Szép napot kivánok Neked!

    VálaszTörlés
  2. Jajj, de kedves vagy Erika! ^^
    Köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, és ahogy írtam nálam a kommentben, türelem, és én is továbbítom. :)
    Külön köszönet, amit az Ajándékblogról írtál. Örülök, hogy így látod. :)
    Szép napokat, jó alkotást!

    VálaszTörlés
  4. Szilvi,
    Köszönöm, hogy gondoltál rám, de nem szoktam az ilyen blogger játékokban részt venni.
    A bejegyzésed valóban csúcsszuper, gratulálok hozzá:)

    VálaszTörlés
  5. Köszönettel elfogadom és ígérem tovább is adom!:)Sikerült elköltöztetni a blogom (más csak csinosítani kell), most már itt találsz meg: http://uvegfestes-anika.blogspot.com/
    Légy jó, alkoss tovább!
    Pusszantás, Anika

    VálaszTörlés
  6. Remélem Momo, hogy nem én vagyok az egyetlen, aki így gondol Rád, Rátok és persze az Ajándékblogra. ^^ ;)


    Cicó! A részemről semmi probléma - még akkor is, ha nem szoktál ilyenekben részt venni az ajánlatom a Tied marad! ;)


    Anika! Amit láttam az már csinos blog - akár csak az amit tartalmaz :)
    Az alkotással most hadilábon vagyok, de lesz ez még így sem :DD


    Puszi Mindenkinek!

    VálaszTörlés