2010. október 14., csütörtök

Portré gravírozás

Említettem régebben, hogy fényképről gravírozok.
Az igazság az, hogy az első amit készítettem minősíthetetlenül rossz lett:

Az első portré gravírozás 8-)
Egyszerűen úgy néz ki a kép, mint a régi filmek negatívja, mert fordítva gravíroztam a részeket, a másik, hogy lehet pont ez miatt felismerhetetlen az arc.
Kis unszolásra megmutattam a Gravír klubban a Networkön a többieknek, s megerősítést kaptam, hogy igen, fordítva dolgoztam. Kaptam hozzá olyan tanácsot is, hogy próbáljam meg satírozás helyett "pöttyözni" a képet.

Türelem-játék volt (néha még a nyelvem is kidugtam a számból, ahogy pöttyöztem :D ), de megérte, mert az eredeti képről (a bal oldali) ilyen képet gravíroztam üvegre (a jobb oldali):



Elmondhatom, hogy Ég és Föld a két kép.
Úgy érzem, hogy jól sikerült a második portré gravírozás - remélem annak is tetszik aki kérte, mert ez a hölgy már nem lehet köztünk...

4 megjegyzés:

  1. Húúú, hát én nem értek ugyan ehez, de nagyon profinak tűnik, biztos az is. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Linda! Van még hová fejlődnöm ebben is, s bizony lesz még folytatás. ;)

    VálaszTörlés
  3. Szia!Sándor vagyok a grair klubbol.Látom már nagyobban is. nagyon jo ,de arra figyelj, hogy nem kell feltétlen mindent befejezni, ha érted mire gondolok.Hagyni kell néha a képzeletnek is valamit.Engem, ha külön kérnek csak akkor csinálok mindent.Egyébként a fotok már nem lehetnek akadály!

    VálaszTörlés
  4. Szia Sándor!
    Hogy nem kell mindent befejezni sejtem mire gondolsz. :)
    A dicséreted sokat jelent - az is amit a klubban írtál, meg az is amit itt. Ez nekem tényleg elismerés. :) Köszönöm, ahogyan a tanácsaidat is!

    VálaszTörlés