2010. október 11., hétfő

Próba

Amióta átszabták egy kicsit a szerkesztő felületet képet nem nagyon raktam fel. Így most kicsit hülyén néztem ki a fejemből, hogy HTML-kód szerkesztése közben ezt nem is lehet megtenni; Írás szerkesztésnél pedig csak középre, egyesével rakja a rendszer a képeket. Ráadásul még csak nem is lehet kinagyítani arra a méretre,amire én szeretném? ... Ez csak feltételezés, hát most kipróbálom.

Ez egy 1440x900 -as felbontású kép lenne eredetileg. Kíváncsi vagyok, hogy lehet-e nagyítani valahogy...

1. Alap eset, ahogy a feltöltés alapbeállításokkal történik:

Az eredmény az, hogy bár lehet nagyítani a kép teljes méretére, de ez ugyan ebben az ablakban jelenik meg.

Így kicsit módosítok.

2. Módosított kódsor - a kép új ablakban nyíljon meg:

Rendben van, így már úgy nyílik meg a kép, ahogy én szeretném - új ablakban ;)

Annnyit még találtam írás közben, hogy az Írás szerkesztőben a képre kattintva pár opciót felkínál a rendszer lehetőségként. Ilyen pl., hogy bal oldalon, középen, jobb oldalon akarjuk-e megjeleníteni a képet, vagy mekkora legyen a kép előnézeti képe a blogban, feliratot is adhatunk neki, de akár egy kattintással el is távolíthatjuk.

Talán mégsem olyan c@r ez a kép beszúrás, mint elsőre gondoltam.
Bár azt még mindig hiányolom, hogy több kép egyszerre való feltöltésénél ne egymás alá, hanem egymás mellé rakja a képeket - ezt ugyanis egyenlőre kézzel kell szerkeszteni. 8-)
Nézzétek csak:


Ezek a képek megfogtak, tetszenek - bár sajna nem tudom ki követte el őket. ^^
De úgy gondolom, hogy jobb lenne őket egymás mellett látni.

Így:

Az első kép méretét ebben a próbában manuálisan kicsinyítettem le méretarányosan (a felkínált méreteket megszoroztam 0,7-tel, így jó pár pixelt nyertem és voalá - több képnél ez sokat számít) - remélem műkszik is. Megfigyelve: működik!!! Juhhhhéééééé :D

Szóval, most már jöhet az igazi bejegyhzés, amit mára terveztem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése